Yandex шууд сурталчилгааны кампанит ажлын зардлын тооцоо. Хэр их: Yandex.Direct-ийн хамгийн бага төсөв

Өнөөдөр бид Yandex Direct төсвийг урьдчилан таамаглах хэрэгслийг ашиглан контекст сурталчилгааны зардлыг урьдчилан таамаглаж, системийг өөрөө ашигласнаар бид ямар үр дүнд хүрэхийг тодорхойлох болно.

Тиймээс, эхлэхийн тулд очно уу Yandex Direct үндсэн хуудастэгээд том товчлуур дээр дарна уу Зар сурталчилгаа байрлуул» (та Yandex-д урьдчилан нэвтэрсэн байх ёстой). Дээд талд нь тусгай холбоос байна " Төсвийн төсөөлөл«.

Үүн дээр дарвал энэ нь нээгдэнэ шинэ хэрэгсэл « ". Энэ хэрэгслийн бүх өгөгдөл нь зөвхөн мэдээллийн зорилгоор хийгдсэн гэдгийг би шууд хэлмээр байна.

Тэд тодорхой тооны талаар ярьдаггүй ч зар сурталчилгааны кампанит ажил төлөвлөх, бий болгоход найдаж болох зарим төрлийн төсвийн урьдчилсан мэдээг авахад тусалдаг.

Контекст зар сурталчилгааг харуулах бүсийг сонгоно уу

Тиймээс эхлээд бид харуулахаар төлөвлөж буй бүс нутгаа сонгох хэрэгтэй. товчийг дарна уу " Тодруулах» (1) Түлхүүр үг сонгох хэрэгсэлд бид хэрэгтэй газарзүйн бүсээ хэрхэн сонгох вэ.

Жишээлбэл, Москва болон Москва мужийг сонгоё. Үүний дараа "дарна уу. БОЛЖ БАЙНА УУ» (зураг дээр дарж томруулна уу).

Бид аль хэдийн зүйлийг харуулж эхэлснийг харж байна " Бүс нутгийг харуулах» (2) . Баруун талд нэмэлт холбоос байгааг анхаарна уу " Аль бүс нутгийг сонгох вэ?» (3) . Хэрэв та сонирхож байгаа бол үүн дээр дарснаар та өөртөө хэрэгтэй мэдээллийг уншиж болно.

Түлхүүр үг сонгох Yandex Direct

Одоо бид хоёр дахь алхам руугаа ирлээ. Yandex Direct дээр та түлхүүр хэллэгүүдийг оруулах хэрэгтэй. Бид хэрхэн сонгохоо аль хэдийн мэддэг болсон. Тиймээс энд зөвхөн үг оруулах хэрэгтэй (4) урьдчилан бэлтгэсэн жагсаалтаас.

Жагсаалтын хэлбэрээр хэллэг оруулах нь дээр. Хэрэв та хажуугийн товчлуурыг дарвал Татаж авах» (5) , шинэ гарч ирэх цонх нээгдэнэ. Үүний дотор бид шаардлагатай зүйлийг сонгож болно түлхүүр үгсконтекст зар сурталчилгаанд зориулсан Yandex Direct.

Баруун талд байгааг анхаарна уу нэмэлт талбар « Санамж» (6) . Үүний дотор Yandex Direct систем нь ямар нэг шалтгаанаар бидний жагсаалтад оруулаагүй түлхүүр үгсийг бидэнд санал болгодог. Бид энд бас нэмж болно.

Жишээлбэл, би хэд хэдэн түлхүүр үг нэмэх болно. Хэрэв та энэ цонхноос бүх хэллэгийг нэмэхийг хүсвэл "" товчлуураар дамжуулан үүнийг илүү хурдан хийж болно. Бүгд тохирсон". Хэрэв зөвлөмжүүд танд тохирохгүй бол "" дээр дарж болно. Илүү» мөн үзнэ үү нэмэлт сонголтуудзөвлөмжүүд.

Доор та жагсаалтыг арилгах эсвэл захиалж болно. Хэрэв та үгсийг өгүүлбэр хэлбэрээр оруулсан бол хамгийн тохиромжтой байхын тулд жагсаалтыг захиалахыг зөвлөж байна. Түлхүүр үгээ сонгосны дараа та товчлуур дээр дарах хэрэгтэй " тоолох«.

Yandex Direct-ийн төсвийн төсөөлөл

Одоо бид параметрүүдийг тооцоолж, Yandex Direct төсвийн зарим төрлийн онлайн урьдчилсан мэдээ гарч ирэв. Одоо би энд юу, яаж байгааг тайлбарлах болно. Эхний үгээр эхэлцгээе цоолборлогч". Энэ нь миний хувьд идэвхгүй юм шиг санагддаг. (бага зэрэг харанхуйлсан)мөн хажууд нь асуултын тэмдэг байна.

гэсэн асуулт гарч ирнэ: " Энэ үг яагаад ийм алдартай вэ?» Дүрсэн дээр хулганыг аваачихад зөвлөмж гарч ирнэ: « Энэ хэллэг нь бага CTR байх болно гэж таамаглаж байна". Баруун талд байгаа энэ бага товшилтын хурдыг харцгаая.

Багана байна Байрлал". Бид асуултын тэмдэг дээр дарж хайлтын үр дүнд эхний ээлжинд зар байршуулахыг харна. Хэрэв та мартсан бол Yandex Direct-ээс энэ зөвлөмжийг харж болно.

Тиймээс, баганад Байрлал"Бид харж байна:

  • тусгай байр
  • 1-р байр
  • баталгаатай сэтгэгдэл

Хэрэв та энэ нь юу болохыг мартсан бол хүснэгтийн толгой хэсэгт асуултын тэмдэг дээр дарж зөвлөмж гарч ирэхийг зөвлөж байна.

Түлхүүр үгийн эдгээр гурван байрлалын баруун талд төсвийн төсөөллийн параметрүүд байна (доорх зураг). Эхлээд нэг товшилтын дундаж зардлын урьдчилсан тооцоо гарч ирдэг. Өөрөөр хэлбэл, Yandex Direct нь бидэнд төсвийн таамаглалыг өгдөг.

Уламжлалт нэгж 30 рубль байна. Өөрөөр хэлбэл, рубль авахын тулд тоо бүрийг 30-аар үржүүлэх хэрэгтэй.

Хэрэв бид " цоолборлогч» зар үүсгэж, тусгай байршилд тохируулснаар товшилтын хувь 6.67% болно. Энэ нь 100 сэтгэгдэл бүрт ойролцоогоор 6 эсвэл 7 товшилт хийх болно гэсэн үг юм.

Сэтгэгдэлийн урьдчилсан мэдээний дараагийн баганад бид контекст зар сурталчилгаанд зориулж Yandex хэдэн сэтгэгдэл хүлээж байгааг харж байна.

"Багананд байгаа нь харагдаж байна." Төсвийн төсөөлөл” гэж дараах байдлаар нэмэх болно: сэтгэгдэлийн таамаглалыг товшилтын урьдчилсан мэдээгээр үржүүлж, тодорхой тооны товшилтыг авна. Цаашилбал, эдгээр товшилтыг нэг товшилтын дундаж зардлын урьдчилсан тооцоогоор үржүүлж, зар сурталчилгааны байрлал бүрийн Yandex Direct төсвийг олж авна.

Бусад мөрүүдэд мөн адил хамаарна. Жишээлбэл, зар сурталчилгааны эхний хэсгийн дундаж үнийн таамаглал нь $ 2.10 байна. Үүний дагуу товшилтын хурдны таамаглал 0.37% байх болно. Дараа нь сэтгэгдэлийн таамаглал ирдэг бөгөөд энэ нь албан тушаал бүрт ижил байх болно, өөрөөр хэлбэл 38568.

За, Yandex Direct төсвийн тооцоо бага байх болно. Тусгай байршуулах төсөв нь эхний байр, баталгаатай сэтгэгдэлээс хэрхэн ялгаатай болохыг хараарай. Энэ ялгаа бараг 10 дахин их байна.

Бид өгсөөр л байна онлайн үнэлгээ Yandex Direct-ийн төсөв. Дараах түлхүүр үгийг авч үзье " цоолтуурын bosch". Хүсэлт нь хоёр үгээс бүрдэнэ.

  • барааны ерөнхий шинж чанар (цоолуур);
  • загварын нэр (bosch).

Одоо энэ гол асуулгад зар сурталчилгааны төсвийн ямар төсөөлөл байгааг харцгаая. Энэ асуулга болон бидний дээр дурдсан асуултын хооронд ямар ялгаа байна вэ?

Түлхүүр үгэнд " цоолборлогч» Баталгаат сэтгэгдэл CTR нь 0.33 байна. Тэр бол хамгийн жижиг нь юм (0.50-аас бага). Тийм ч учраас бид үүнийг ийм идэвхгүй хэв маягаар харанхуйлж, харуулсан.

Хэрэв та зөвлөмж дээр дарвал (асуултын тэмдэг), та YAN энэ түлхүүр үгийг ашиглахыг зөвлөдөггүйг харж болно. Статистикийн мэдээгээр ийм хүсэлт нь маш цөөхөн товшилтыг цуглуулах болно.

Дараах асуултыг авч үзье. Жишээлбэл, " bosch цоолборлогч". Yandex Direct нь ийм хүсэлтийг ашиглахыг зөвлөдөггүй тул энэ нь бас бүдгэрч байна зар сурталчилгааны кампанит ажил. Энд эхний байр, баталгаатай сэтгэгдэлийн товшилтын хувь 0.50% -иас бага байна.

Зарчмын хувьд Yandex Direct төсвийн ийм урьдчилсан мэдээг нэг төрлийн медиа төлөвлөгөө гэж нэрлэж болно. Түлхүүр үгсийг сонгосны дараа контекст зар сурталчилгаанаас сайн үр дүнд хүрэхийн тулд хичнээн товшилт, төсөв зарцуулах шаардлагатайг тооцоолох боломжтой болно.

Одоо Yandex Direct төсвийн үнэгүй тооцоолол хэрхэн ажилладагийг харцгаая. Одоо бидэнд бүх мэдээлэл байна. Одоо та интернет дэх зар сурталчилгааны зардал, төсвийн талаархи мэдээллийг цуглуулах тусгай хүснэгт авах хэрэгтэй.

Үүний дагуу хүн сонгож болно " эсвэл " баталгаатай сэтгэгдэл дотор орох байрлалыг сонгоно уу«.

Эдгээр зүйлийг сонгохдоо тайлангийн доод хэсэгт төсвийн дүнг дахин тооцож байгааг харж болно (8) . Хэрэв би дарвал " ", энэ нь сард бараг 41,910 рубль болно.

Хэрэв та дарвал " 1-р байранд орох байрлалыг сонгоно уу"7000 гаруй рубль байх болно. Мөн баталгаатай сэтгэгдэлийн хувьд энэ нь 3,406 рубль болно. Энэ нь манай Yandex-ийн сарын төсвийн төсөөлөл байх болно.

Жаахан доошилдог Нэмэлт мэдээлэл RSY-аас. Энэ нь бодит төсөв өөр байж болно гэж хэлсэн бөгөөд энэ нь зүгээр л эдгээр түлхүүр үгсийн системд аль хэдийн ажиллаж байгаа кампанит ажил нь Yandex Direct статистик харуулж байна.

Үүний дагуу ийм тайлангаар бид дараахь зүйлийг хийж чадна. Жишээлбэл, би " дээр дарна уу. Тусгай байранд орох байрыг сонгоно уу". Дараа нь та энэ тайланг хэвлэх эсвэл xls руу экспортлох боломжтой.

руу экспортолъё Excel хүснэгтмөн ямар харагдахыг хараарай (томруулахын тулд товшино уу).

Ингээд харцгаая. Мэдээллийг агуулсан медиа төлөвлөгөө энд байна:

  • кампанит ажлын цаг хугацаа, бүс нутаг
  • тусгай байрлал бүхий санал хэллэгүүд
  • сарын сэтгэгдэл
  • шилжилтийн тоо (түлхүүр үг бүрийн хувьд бид ойролцоогоор товшилтын тоог хардаг)
  • товшилтын урьдчилсан мэдээ
  • товшилтын дундаж зардлын таамаглал
  • нийт төсөв

Зөвхөн бид бүх түлхүүр үгсийн дээд хэсэгт байрлах өөр өөр байрлалыг нэгэн зэрэг сонгох боломжтой. Тиймээс бид хүсэлт бүрийн хувьд тусдаа байр сууриа сонгох боломжтой хэвээр байна.

Би хаа сайгүй баталгаатай сэтгэгдэл төрүүлэхийг хүсч байна гэж бодъё (Би "баталгаатай сэтгэгдэлд орох байрлалыг сонгох" дээр дарна).

Ингэхдээ би хүсэлтийн дагуу үүнийг харж байна " цоолбор худалдаж авах» тусгай байр (10) баталгаатай сэтгэгдэлээс хямд (9) . Тиймээс би хамгийн дээд зүйлийг сонгох хэрэгтэй (10) .

Үүний дагуу энэ аргыг бусад түлхүүр хэллэгүүдэд хийж болно. Түлхүүр үг бүрт ашигтай зар сурталчилгааны орон зайг сонгох боломжтой.

Ер нь бүрхэг хэллэгээр ярьдаг мөнгөний асуудлыг тодруулж, онцлох цаг иржээ. Энэ нийтлэлд бид Yandex.Direct-ийн хамгийн бага төсөв юунаас хамаардаг, түүнийг хэрхэн тооцоолох, хадгалах, эцэст нь зар сурталчилгаанд хэр их мөнгө төлөх шаардлагатайг танд хэлэх болно.

Yandex.Direct дахь зар сурталчилгааны зардлыг юу тодорхойлдог вэ

Хуруун дээр:

Та АС-ыг тохируулж, сурталчилгаа бичиж, кампанит ажил эхлүүлсэн. Хэрэглэгч таны санал дээр дарах тоолонд систем таны данснаас тодорхой хэмжээний мөнгийг хасдаг. Төлбөрийн хэмжээ нь дуудлага худалдаанаас хамаарах бөгөөд таны тогтоосон товшилтын хамгийн дээд зардлаас хэтрэхгүй.

CPC тохируулах нарийн ширийнийг хараахан эзэмшээгүй эхлэгчдэд автомат стратегичид тохиромжтой. Тэд тариф тогтоох, тодорхойлоход цаг хэмнэхэд тусална.

  • "Долоо хоног тутмын товшилтын багц"тогтоосон төсөвт тодорхой тооны товшилтыг хүлээн авах боломжийг танд олгоно. Стратегийг тохируулахдаа долоо хоногт авахыг хүсч буй товшилтуудын тоог зааж өгнө үү. Direct нь таны зар сурталчилгааны сэтгэгдлийг 7 хоногийн турш сунгаж, хамгийн бага зардлаар хүссэн тооны товшилтоор хангахыг хичээх болно.
  • "Долоо хоногийн төсөв"төсөвтөө хамгийн их товшилт авахад тусална. Та долоо хоногт тодорхой тооны зардлыг тогтоож, 7 хоногийн дотор ямар үр дүнд хүрэхийг хүсч байгаагаа зааж өгөх хэрэгтэй. Стратеги нь таны зорилгод хүрэхийн тулд хамгийн ашигтай ханшийг автоматаар сонгож, 15 минут тутамд Yandex.Direct интерфейс дээр харуулах болно.
  • "Дундаж CPC"авах боломжийг танд олгоно дээд хэмжээдолоо хоногт товшилтууд. Гэхдээ шилжилтийн зардал таны авах үнээс хэтрэхгүй. Энэхүү стратеги нь шилжилтийн төлөө хэр их мөнгө төлөхөд бэлэн байгаагаа мэддэг сурталчлагчдад тохиромжтой. Нэг товшилтын дундаж зардлыг долоо хоног тутмын зар сурталчилгааны зарцуулалт болон зар сурталчилгааны товшилт бүрээс хасагдсан товшилтын зардлаар илэрхийлнэ. Yandex.Direct дээр нэг товшилтын хамгийн бага дундаж үнэ 0.9 рубль байна. Интерфэйс дээр бага тохиргоо хийх нь ажиллахгүй. Кампанит ажил эхэлсний дараа систем өөрөө аль болох олон зочдыг татахын тулд гол асуултуудад тендер зарлаж эхэлнэ.

Хувьсах гүйдлийн зардлыг дундаж CPC дээр үндэслэн тооцдог ба нийттовшилтууд. Хэрэв та хэд хэдэн түлхүүр үг ашигладаг бол эхлээд тэдгээрийн өртөгийг тооцоолж, дараа нь үр дүнг нэгтгэн дүгнэх хэрэгтэй.

Yandex.Direct дээр кампанит ажлын зардлыг тооцоолох хамгийн энгийн томъёог гаргаж авцгаая.

SK = SSK * KK

  • SC нь кампанит ажлын зардал юм.
  • CCC нь нэг товшилтын дундаж зардал юм.
  • CC нь товшилтын тоо юм.

Уламжлал ёсоор энэ томъёог дараах байдлаар илэрхийлж болно.

Би RK ажиллуулдаг, 1000 товшилт аваарай дундаж үнэ 20 рубль. Миний кампанит ажлын зардал: 1000 * 20 = 20,000 рубль.

Хуруун дээр:

Бид кампанит ажлаас нэг товшилтын дундаж зардлыг авдаг. Тухайн түлхүүр үг дээр товшилтын тоогоор үржүүлнэ. Бид гол хэллэгийн төсвийг авдаг.

Бид бүх гол хэллэгийн төсвийг нэмдэг. Бүгд Найрамдах Казахстан улсын төсвийг бид авдаг.

Дүгнэж хэлье

Хамгийн бага төсөв Yandex.Direct дээр гурван бүрэлдэхүүн хэсгээс бүрдэнэ.

  • товшилтын зардал;
  • товшилтын тоо;
  • түлхүүрүүдийн тоо.

CPC гэж юу вэ

Нэг товшилтын зардал гэдэг нь таны зар дээр дарахад зориулж Yandex-д өгөх мөнгөний хэмжээ юм.

Yandex.Direct дээр товшилтын үнэ тогтмол биш байна. Дуудлага худалдаа гэж нэрлэгддэг сурталчлагчдын хоорондох тендерийн үр дүнд тодорхойлогддог. Та нэг товшилтоор төлөхөд бэлэн байгаа дээд хэмжээг бие даан тохируулах боломжтой.

Зар сурталчилгааны байрлалыг тендерийн үндсэн дээр тооцдог - хэн илүү санал болговол илүү сонирхолтой нь авах болно.

Нэг товшилтын зардалд дараахь зүйлс нөлөөлдөг.

Саналын улирлын шинж чанар

"Скутер худалдаж аваарай" гэсэн хүсэлт өвлийн сүүл, зуны эхэн үед түгээмэл байдаг. Энэ оргил үед өрсөлдөх чадвартай ХКН өвөл, намрынхаас өндөр байна.

Байршил

Хамгийн түгээмэл буруу ойлголтуудын нэг бол тусгай байранд байрлах газрууд баталгаат байрнаас илүү үнэтэй байдаг. Үнэндээ тийм биш. Заримдаа баталгааны 1-р байранд байгаа сэтгэгдэл (органик хайлтын дараа 1-р үр дүн) нь тусгай байршуулалтын 1-р байранд (хамгийн эхний мөрөнд) байгаа сэтгэгдэлээс 2 ба 3 дахин их үнэтэй байдаг.

Эцсийн кампанит ажлын төсөв нь зөвхөн товшилтын өртөгөөс гадна товшилтын тооноос хамаарна. Мөн хайлтын үр дүнгийн эхэн ба төгсгөлд зар сурталчилгааны CTR өөр байна. Бүх хэрэглэгчид хуудсыг гүйлгэдэггүй, олонх нь баталгааны саналд хүрдэггүй тул тусгай байршуулалт дээр дардаг.

Асуудлын эхэнд байгаа зарыг байнга дарж, төгсгөлд байрлах зарыг анхаарч үздэггүй гэж хэлэх нь гарцаагүй. Бүх хэрэглэгчид өөрийн гэсэн онцлог шинж чанартай байдаг. Зарим хүмүүсийн хувьд тусгай байршуулалт нь спам эсвэл вирусын холбоос мэт санагддаг. Ийм хэрэглэгчид ийм саналыг илүү найдвартай гэж үзэн баталгаа руу зориуд гүйлгэдэг.

Зар сурталчилгааны үр ашиг

Таны зарын CTR өндөр байх тусам таны сэтгэгдэлд ногдох зардал багасна.

Та кампанит ажлын явцад гүйцэтгэлийн хэмжүүр дээр үндэслэн төсвөө тохируулж болно. Нэг товшилтын зардлыг удирдаж, зардлыг хянахын тулд Yandex.Direct тайланг судлах хэрэгтэй. Мөн хөрвүүлэлтийг хянахын тулд - Metrica тайлан. Yandex.Metrica тайлантай хэрхэн ажиллах талаар уншина уу.

Чанарын үзүүлэлтүүд

Эдгээр үзүүлэлтүүдийг Yandex өөрөө тодорхойлдог. Сурталчилагчдын хувьд тэдний мөн чанар нь хэдийгээр домогт байдаг ч маш чухал юм. Эдгээр нь нэг товшилтын зардлыг нэмэгдүүлэх эсвэл бууруулахад нөлөөлдөг.

Тэдгээрийн заримыг нь яръя:

Домэйн Карма

Гол хамаарал

Таны ашигладаг түлхүүр үг зар сурталчилгааны гарчигтай тохирч байх ёстой. Түлхүүр үгийг бүхэлд нь гарчигт оруулах шаардлагагүй. 5-ын 2-3 үгийн тохирол аль хэдийн сайн байна. "Агааржуулагчийг хүргэлтээр худалдаж аваарай" гэсэн асуулгын нэг зарын хоёр жишээг авч үзье.

Гарчиг нь зөвхөн систем төдийгүй хэрэглэгчдийн сэтгэлд нийцсэн байх ёстой. Зарыг ойлгомжтой болгож, хийсвэрлэл, сайжруулагчийг баримт, тоо баримтаар солих.

"Хямдхан агааржуулагч" гэсэн гарчигтай зарыг 15 мянга нь үнэтэй хүмүүс дагаж болно. Тэд үнийг нь харна, тэд явна, бид мөнгөө шавхна. Баримт болон тоо баримтууд нь хүссэн зорилтот үзэгчдийн тоог бууруулж, хэрэглэгчдийн хүлээлтийг бий болгоход тусалдаг.

Хуудасны хамаарал

Гол хүсэлт нь хэрэглэгчийг таны сурталчилсан үйлчилгээ эсвэл бүтээгдэхүүнтэй хуудас руу хөтөлнө. Хэрэв хүн шаазан иж бүрдэл зардаг зар дээр дарсан бол хоолны өрөөтэй биш, цайны багцтай хуудсан дээр буух ёстой.

Хайлтын зорилгыг хуудасны агуулгатай тааруулахаа мартуузай.

Зорилго нь хэрэглэгчийн хэрэгцээ юм. Хайлтын талбарт энэ эсвэл тэр хэллэгийг оруулснаар түүний хэлж буй даалгавар.

Заримдаа зорилго нь ойлгомжгүй байдаг. Хэрэглэгч өөрийн даалгавраа илэрхийлэхийг оролдож буй хэллэг таны SA-д орсон байсан ч гэсэн.

Энэ яаж байж болох вэ:

Бид үйлчилгээ борлуулах аяныг эхлүүлсэн. Аяны семантик цөм нь "Үйлчилгээ худалдаж авах" гэсэн хэллэгийг агуулдаг.

Энд хэрэглэгч "Багц худалдаж авах" хүсэлтийг оруулаад, манай зарыг хараад хүснэгтийн багцтай хуудас руу очно. Мөн түүнд цайны өрөө хэрэгтэй байсан. Ховор залуус яг цай олохын тулд сайтыг судлах болно, ихэвчлэн хэрэглэгчид хуудсыг хааж, хайлтын үр дүнд буцаж ирдэг бөгөөд бид татгалзсан хариу авдаг.

Ийм ойлгомжгүй асуулгад хариу өгөх тоог багасгахын тулд сайтын холбоосууд болон хөндлөн холбоосын кампанит ажлыг ашиглана уу.

Yandex.Direct дахь кампанит ажлын хамгийн бага төсвийг хэрхэн тооцоолох вэ

Аяллынхаа эхэнд хэр их мөнгө хэрэгтэйг тодорхойлох хамгийн хялбар арга бол Yandex.Direct төсвийн таамаглалыг ашиглах явдал юм.

Гарч ирэх цонхон дээр та дэлгэцийн бүсийг сонгохыг хүсэх болно (1) болон ойролцоох түлхүүр асуулгын жагсаалтыг (2) байршуулах болно.

Төсвийн тооцоололтой ажиллах эцсийн үр дүн нь ойролцоо байх боловч кампанит ажлын өртөг, товшилтын хурд, тодорхой газар дахь үнийн саналын талаар ойлголт авахад хангалттай.

Гэхдээ энэ дээр ашигтай хэрэгсэлбитгий дуус.

Yandex.Direct дахь долоо хоногийн төсөв

"Долоо хоног бүрийн төсөв" стратеги нь долоо хоногт зарцуулах зардлын хязгаарыг тогтоож, ирэх сарын төсвийг тооцоолох боломжийг олгоно. Та тодорхой зардлын хүрээг нэн даруй тохируулах боломжтой тул энэ нь тохиромжтой.

Систем нь нэг товшилтын хамгийн их зардлыг гараар тохируулах боломжийг олгож, "Зорилгогоор хамгийн их хөрвүүлэх" технологийг ашиглахыг санал болгоно. Үүнийг хийхийн тулд та сайт дээр хэмжүүр суулгаж, зочдод зорилго тавьж, кампанит ажилтай холбох хэрэгтэй.

Yandex.Direct дахь өдөр тутмын төсөв ба нийт данс

Ерөнхий данс гэж юу вэ, яагаад хэрэгтэй вэ

Энэ функц нь бүх Yandex.Direct хэрэглэгчдэд автоматаар идэвхждэг. Бүртгэлээ бүртгүүлэнгүүт энэ бичээс таны кампанит ажилтай табын хажууд гарч ирнэ.

Хуваалцсан данс холбох нь санхүүгээ удирдахад тохиромжтой. Та хувь хүний ​​кампанит ажилд мөнгө төлөх, үлдэгдлийг нөхөх, сурталчилгааны кампанит ажил бүрийн хөрөнгийн хэмжээг хянах шаардлагагүй. Ерөнхий дансанд мөнгө байгаа тохиолдолд зар сурталчилгаа үргэлжлэх болно.

Нэг дансыг ердийн RK-тай адил аргаар нөхөх нь маш хялбар байдаг: банкны баримтаар, интернет банкаар, картаар, төлбөрийн код ашиглан Yandex.Money, PayPal ашиглан бэлнээр.

Та мөн автомат төлбөрийг идэвхжүүлж болно. Автоматаар дүүргэлт хийснээр дансны үлдэгдэл таны Yandex.Money дахь түрийвчнээс эсвэл данснаас нөхөгдөх болно. банкны карт. Гэхдээ энэ сонголт нь зөвхөн рублиэр зар сурталчилгааны төлбөр төлдөг Оросоос ирсэн сурталчлагчдад боломжтой.

Өдөр тутмын төсөв: яагаад өөрийгөө хязгаарлах вэ?

Өдөр тутмын төсвийн хязгаар нь Yandex.Direct-ийн функц юм. Энэ нь танд зар сурталчилгаандаа өдөрт тогтмол мөнгө зарцуулах боломжийг олгодог. Yandex боломжит зардлын хамгийн бага босгыг 300 рубль гэж тодорхойлсон.

Хэрэв та "гэж сонговол өдөр тутмын төсвөө ашиглаж болно. Гарын авлагын удирдлагаханш."

Хайрцагт та өдрийн зардлын тоог зааж, хоёр боломжит зардлын горимыг сонгох хэрэгтэй.

  • Стандарт. Өгөгдмөлөөр тохируулна уу. Хэрэв та үүнийг сонговол хязгаар дуусах хүртэл таны зар харагдах болно.
  • Тархсан. Энэ горим нь танд заасан хөрөнгийн хязгаарыг бүтэн өдрийн турш эсвэл таны заасан хугацаанд сунгах боломжийг олгоно.

Тооцооллыг Москвагийн цагийн дагуу хийдэг бөгөөд 24 цагийн дотор та хязгаарыг гурваас илүүгүй удаа өөрчлөх боломжтой. Хэрэв та өөр цагийн бүсэд кампанит ажил явуулж байгаа бол үүнийг анхаарна уу.

Хадгаламж нь бас боломжийн байх ёстой бөгөөд Yandex.Direct дээр нэг өдрийн төсвийг хэт бага тогтоосноор та сэтгэгдэл, улмаар зорилтот зочдыг алдах эрсдэлтэй. Эхлэх хамгийн бага хэмжээ, Шууд санал болгож болох бөгөөд дараа нь зар сурталчилгаа ажиллахын хэрээр хэмжээг нь тохируулна.

Yandex.Direct дахь хөрөнгөтэй ажиллах стратегийг зөв ашиглах нь үзэгчдээс ихээхэн хариулт авахын зэрэгцээ мөнгө хэмнэх боломжийг олгодог.

Yandex.Direct дээр зар сурталчилгаанд хэрхэн мөнгө хэмнэх вэ: ашигтай заль мэх

Цагийн зорилтот

Цагийн зорилтот - зар сурталчилгааны цагийг долоо хоногийн цаг, өдрөөр тохируулах чадвар.

24/7 сэтгэгдэл үргэлж тэнцүү байдаггүй өндөр үр ашигтайРК. Зарим тохиолдолд, жишээлбэл, операторууд ажлын байран дээрээ байгаа бөгөөд үйлчлүүлэгчийн дуудлагыг хурдан боловсруулах боломжтой үед тодорхой хугацаанд сэтгэгдэл тохируулах нь илүү ашигтай байдаг.

Сөрөг түлхүүр үгс

Сөрөг түлхүүр үгс нь таны зарыг хэрэглэгчдэд үзүүлэхгүй түлхүүр үгс юм.

Зогсоох үгс байгаа нь таны зарыг зорилтот бус сэтгэгдэл, зорилтот бус товшилтоос хасч, гарах хурдыг бууруулж, CTR-д эерэг нөлөө үзүүлдэг.

Тэд дараах байдлаар ажилладаг.

Бид зарж байна машины дугуй"Дугуй худалдаж авах" хүсэлтээр зар сурталчилгаа явуулах. Бид дугуйн дугуй эсвэл эмнэлгийн дугуй хайж байгаа хүмүүст зар харуулах сонирхолгүй байна. Зөвхөн зар харуулах зорилтот бүлэг, зогсоох үгсийн жагсаалтад "унадаг дугуй" болон "эмнэлгийн" гэж нэмнэ.

Өөр өөр бүс нутагт кампанит ажил зохион байгуул

Хэрэв та хэд хэдэн бүс нутагт нэгдсэн төсөвтэй нэг RC эхлүүлж байгаа бол зогсоо. Битгий ингэ. Олон кампанит ажил үүсгэж, тус бүрийг өөр бүс нутагт тохируулаарай. Мөн түлхүүр кластер бүрийн хувьд зар сурталчилгааны бүлэг үүсгэ.

Төсвийг бүс нутгаар хуваарилах нь бүс тус бүрийн төсвийн хязгаарыг тогтоож, кампанит ажилд дүн шинжилгээ хийхэд цаг хэмнэх боломжийг олгоно.

Зар сурталчилгааны бүлгүүд өөр өөр зар сурталчилгааны текстийг турших шаардлагатай. Туршилт нь танд хамгийн их зар сурталчилгааны төрлийг сонгоход тусална өндөр хувь CTR, улмаар товшилтын зардлыг бууруулна.

Зар сурталчилгааны кампанит ажил нь мөнгөний үнэ цэнэтэй эсэхийг хэрхэн шийдэх вэ

Yandex.Direct дахь хамгийн бага төсөв: нэгтгэн дүгнэх

Yandex дахь RK-ийн үнэ нь хувьсах ба хувь хүний ​​үнэ цэнэ юм. RK-ийн өртөг нь зорилгоос хамаарна. Зарим хүмүүсийн хувьд өдөрт 2000 шилжилт хангалттай биш, харин бусад хүмүүсийн хувьд 200 нь хийх болно.

Хамгийн бага төсөвт тухайн бүс нутаг, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний эрэлт, зах зээлийн өрсөлдөөн болон бидний өмнө дурдсан бусад хүчин зүйлс нөлөөлдөг. Тэд тус бүр нь кампанит ажлын зардлыг нэмэгдүүлдэг, эсвэл бууруулдаг.

Yandex.Direct дээр кампанит ажил явуулахад ямар хэмжээний зардал гарахыг тодорхойлохын тулд та сурталчлагчийн хэрэгцээг олж мэдэх, зах зээлийн урьдчилсан дүн шинжилгээ хийх, үзэгчдийн хамрах хүрээг тодорхойлох, KPI-ийг бүрдүүлэх, АС-ийг турших хэрэгтэй.

Үйл ажиллагааны аль ч салбарт амжилтанд хүрэхийн тулд үйл ажиллагааны төлөвлөгөө, биднийг юу хүлээж байгаа талаар төсөөлөлтэй байх шаардлагатай нь нууц биш бөгөөд энэ нь контекст сурталчилгаанд ч хамаатай. Манай тохиолдолд ийм төлөвлөгөө нь Төсвийн урьдчилсан мэдээ эсвэл хэвлэл мэдээллийн төлөвлөлт юм.

Бидний зорилго:

    Төсөв болон нэг товшилтын боломжит зардлыг олж мэдээрэй.

Гэхдээ та олж мэднэ гэж битгий бодоорой нарийн тоотаамаглалын үр дүнд.

Энэ нийтлэлд би тодорхой болгохын тулд "Decomposition 5.rf" үйлчилгээг ашигласан. Тэр бол тохиромжтой хэрэгсэлБизнес, бизнесээ амжилттай сурталчлахын тулд юунд нөлөөлж болохыг (сурталчилгааны компанийн түвшинд болон борлуулалтын хэлтсийн түвшинд) ойлгохын тулд цэвэр ашгаа нэмэгдүүлэхийн тулд юуг онцлон тэмдэглэх хэрэгтэй.

Ингээд эхэлцгээе.

Хэвлэл мэдээллийн төлөвлөлт юунд зориулагдсан вэ?

Эхлээд хэвлэл мэдээллийн төлөвлөлт гэж юу болохыг ойлгоцгооё.

Хэвлэл мэдээллийн төлөвлөлт - медиа төлөвлөгөө гаргах (сурталчилгааны материалыг үзүүлэх хуваарь), сурталчилгааны кампанит ажлыг төлөвлөх, үүний үндэс нь хэвлэл мэдээллийн хэрэгслийг сонгох (ТВ, хэвлэл, радио, гадаа сурталчилгаа, Интернэт) сурталчилгааны мессежийг хүргэх, түүнчлэн хамрагдсан, өртөг болон бусад шинж чанаруудын дагуу байршлыг оновчтой болгох.

Хэвлэл мэдээллийн төлөвлөгөө эсвэл төсвийн төсөөллийг боловсруулах контекст сурталчилгаа(хэвлэл мэдээллийн төлөвлөгөө, төсвийн төсөөлөл нь ижил зүйл гэдгийг зөвшөөрч байна) дараах орцуудыг оруулах шаардлагатай.

    Вэб сайтын хаяг эсвэл тодорхой тодорхойлолт (хэрэв вэбсайт байхгүй бол).

    Сайтын хөрвүүлэлт (таны сайт товшилтыг хар тугалга, дуудлага эсвэл бусад зорилтот үйлдэл болгон хэр үр дүнтэй хувиргаж байгааг харуулах үзүүлэлт). Хэрэв та сайтын хөрвүүлэлтийг мэдэхгүй бол буух (нэг хуудас) сайтуудын дундаж утга нь нөхцөлт байдлаар 5% -тай тэнцэх бөгөөд онлайн дэлгүүрийн хувьд бид 1-1.5% авдаг.

Тэгэхээр яагаад зар сурталчилгаа явуулахаасаа өмнө медиа төлөвлөгөө гаргах хэрэгтэй вэ? Би хурдан тохируулж, сайт руу урсгалыг татахыг хүсч байна. Би санал нийлж байна, гэхдээ хэрэв бид урсгал дээр ажиллах гэж үзвэл энэ нь дор хаяж шаардлагатай:

    Yandex эсвэл Google дээр зар сурталчилгаа явуулахдаа дараах тоонуудыг (товшилтын зардал, хэрэглээний тоо, програмын өртөг) авах боломжтой гэдгийг ойлгохын тулд хүлээлтийг бэлтгэ.

Төсвийн төсөөлөл

Бид Yandex Direct руу очоод Төсвийн урьдчилсан мэдээний таб руу очно.

Төсвийн урьдчилсан мэдээний хувьд та гурван алхамыг дагах хэрэгтэй (3 тохиргоог сонгоно уу).

Эхний алхам бол манай зар сурталчилгааг харуулах бүс нутгийг сонгох явдал юм.

Хоёр дахь алхам бол тооцооллын параметрүүдийг тодорхойлох явдал юм.

    Тооцоолол хийх хугацаа (долоо хоног, сар, улирал, жил);

    Тоглоомын талбай (энэ тохиолдолд бүх эсвэл гар утсан дээр);

Мөн төсвийн төсөөлөл нь хуримтлагдсан статистик дээр үндэслэсэн, хэрэв 30 хоног гэж байгаа бол энэ нь ирээдүйн 30 хоног биш, өнгөрсөн хугацаа гэдгийг тодотгохыг хүсч байна. Энэ нь урьдчилан таамаглахыг оролддоггүй бөгөөд бидний өгсөн хэллэгүүдийн хувьд тухайн бүс нутагт 30 хоногийн дундаж утгыг өгдөг. Хэрэв бид өдрийн тоог биш, тодорхой сарыг сонговол дараагийн сар биш, харин өнгөрсөн сар байх болно.

Гурав дахь алхам - бид төсвийн төсөөллийн гол хэллэгүүдийн жагсаалтыг гаргадаг.

Түлхүүр хэллэгүүд болон сөрөг хэллэгүүдийн жагсаалтыг цуглуулахын тулд ашиглана уу

Урьдчилан таамагласан үр дүнг боловсруулж байна

Тиймээс, систем нь энэ түлхүүр үгсийн жагсаалтад зар сурталчилгаа явуулах юм бол бид найдаж болохуйц тоонуудыг санал болгодог.

Манай тохиолдолд -100% -ийн хөдөлгөөний ачаалалтай тусгай байршуулах байрлалыг сонгосон.

Эдгээр нь хайлт дээр зар сурталчилгаа байрлуулах байрлалууд бөгөөд дээд талд, доод талд нь байрладаг гэдгийг шууд хэлэх ёстой.

Үнэн хэрэгтээ систем нь бидний зар сурталчилгааг хараагүй байгаа тул хардаггүй, үүнээс болж програм нь бидний зар сурталчилгааны чанарын оноог урьдчилан таамаглах боломжгүй бөгөөд тэдгээр нь юу байгааг мэддэггүй гэдгийг онцлон хэлмээр байна. Энэ нь ердөө л эдгээр гол хэллэгийн хувьд сүүлийн 30 хоногийн энэ бүсийн системийн дундаж тоог бидэнд өгдөг.

Тиймээс бид жинхэнэ компанийг эхлүүлэхэд үр дүн нь бараг үргэлж илүү сайн байдаг гэдгийг санаарай.

Бид ямар байрлалд зар сурталчилгаагаа харуулахыг хичээхээ шийдэх хэрэгтэй.

Бидэнд 82,296,40 рубль байхгүй, 66,112,70 рубль байна гэж бодъё. сард, дараа нь бид -85% -ийн хөдөлгөөний ачаалалтай хоёр дахь тусгай байршлыг сонгоно.

Энэхүү тайлангаас бид дараах үзүүлэлтүүдийг авах шаардлагатай байна.

    Урьдчилан таамагласан сэтгэгдэл - 27,792;

    Урьдчилан таамаглах дээр дарна уу - 3,748.

Бидэнд мөн гурав дахь CPC (товшилтын зардал) хэмжигдэхүүн хэрэгтэй болно. Үүнийг дараах байдлаар тооцно.

CPC = Төсвийн урьдчилсан мэдээ / Урьдчилан товшино уу

CPC = 66 112.70 / 3 748 = 17.64 рубль

Тиймээс бид "Decomposition 5.rf" -ээс цаашдын хэвлэл мэдээллийн төлөвлөлтийн үзүүлэлтүүдийг авсан.

Decomposition 5.rf - таны борлуулалтын юүлүүрийг тооцоолох тооцоолуур юм. Таны бизнестэй анх танилцахаас эхлээд бүх үйлчлүүлэгчид ямар замыг туулж байгааг харуулна. Жишээлбэл, таны зарыг Yandex-д үзэхээс эхлээд үйлчлүүлэгч танд мөнгө төлөх хүртэл.

"Товших тутамд төлөх" хэсгийг сонгох

Бид зүүнээс баруун тийш явж (утгаа бөглөж), хэр их хөрөнгө оруулалт хийхийг ойлгох шаардлагатай үед таамаглал гаргаж болно. шинэ төсөлшинэ байранд. Эсвэл танд аль хэдийн байгаа юу одоо байгаа бизнес, мөн та юүлүүрийнхээ үе шат бүрт тодорхой хөрвүүлэлтийг өөрчилснөөр ямар үр дүнд хүрэхээ ойлгож чадна.

Эсвэл бид эсрэгээрээ явж болно. Мөнгөний эцсийн зорилгоо, бид сард хэр их мөнгө авахыг хүсч байгаагаа тодорхойлж, үүний дагуу бид юүлүүрийн үе шат бүрт ямар үнэ цэнэд хүрэх ёстой, хичнээн үйлчлүүлэгч, програм, сайт руу орох урсгалыг хараарай. зорилгоо биелүүлэхийн тулд.

Жишээ

Эрэгтэй костюмны бөөний худалдааны жишээг авч үзье. Үүний тулд бид өмнө нь Төсвийн урьдчилсан мэдээлэгчээс шаардлагатай үзүүлэлтүүдийг авсан.

Манай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сард ойролцоогоор 28,000 удаа (Yandex-д) авах хүсэлт ирдэг. Бид Yandex Төсвийн урьдчилсан мэдээлэгчээс энэ үзүүлэлтийг авч үзсэн бөгөөд нэг товшилтын дундаж зардлыг 17 рубль, зар сурталчилгааны товшилтын хувь хэмжээг 5% гэж тогтоосон. сурталчилгааны компанисайн байх болно.

Би шууд захиалгаа өгөх болно, хэрэв энэ эсвэл тэр багана юу гэсэн үг вэ гэсэн асуулт гарвал та асуултын тэмдэг дээр гүйлгээ хийхэд л зааварчилгааг харах болно.

Тиймээс бид CTR-ийг тохируулангуут ​​үйлчилгээ нь бидний сэтгэгдэлээс сар бүр хүлээн авах товшилтын тоог харуулсан. Нэг товшилтын зардлыг тогтоосны дараа бид зар сурталчилгааны төсвийг хүлээн авсан бөгөөд үүнийг товшилтын тоог нэг товшилтын дундаж өртгөөр үржүүлснээр олж авсан.

Бидний харж байгаагаар сурталчилгааны төсөв нь Төсвийн урьдчилсан мэдээнд хүлээн авсан төсвөөс тэс өөр байгаа нь урьдчилсан мэдээнд олон хүчин зүйлийг харгалздаггүйтэй холбоотой юм. Санаа зоволтгүй, ирээдүйд бид үнэ цэнийг өөрчилснөөр шаардлагатай үзүүлэлтүүдэд хүрч чадна гэдгийг ойлгох болно.

Жуулчид манай сайт эсвэл буух хуудсан дээр буудаг, жишээлбэл, түүний хөрвүүлэлт 2% байна (худалдан авах хүсэлт, зөвлөгөө, дурын зорилтот үйлдэлтаны тохируулсан). Бид хөрвүүлэлт (борлуулалт), өөрөөр хэлбэл ажлын үр нөлөөг (өөрийн эсвэл таны борлуулалтын хэлтэс) ​​илчилдэг. Энэ жишээн дээр тэд гүйлгээний 25% -ийг хаагаарай. дундаж шалгалтБид 25,000 рубль, ашигт ажиллагааг тогтоосон (бүх зардлыг хассаны дараа та эдгээр 25,000 рублийн хэдэн хувийг өөртөө авах вэ). Жишээлбэл, 11,200 рубль цэвэр хэвээр байвал ашиг нь 20% байх болно. Ийм үзүүлэлт бүхий бизнесийн үйл явц нь сард 11,200 рублийн ашиг өгдөг гэдгийг бид харж байна.

Хангалттай биш, үүнийг илүү болгохын тулд юу хийх хэрэгтэй вэ гэсэн асуулт гарч ирдэг бөгөөд энд та тоогоор тоглож эхэлдэг. Та ямар шатанд нөлөөлж, юуг өөрчилж чадах вэ гэдгээ хардаг.

    Нийлүүлэгчдээс илүү сайн саналыг хайж олох, ингэснээр ашигт ажиллагааг 35% хүртэл нэмэгдүүлэх. Цэвэр орлого хэрхэн өөрчлөгдсөнийг анзаараарай.

Бид "Агуулгын маркетинг" хэмээх шинэ номоо гаргалаа нийгмийн сүлжээнд: Хэрхэн захиалагчдын толгойд орж, брэнддээ дурлах вэ.

Бүртгүүлэх

Ер нь бүрхэг хэллэгээр ярьдаг мөнгөний асуудлыг тодруулж, онцлох цаг иржээ. Энэ нийтлэлд бид хамгийн бага хэмжээ нь юунаас хамаардаг, үүнийг хэрхэн тооцоолох, хадгалах, эцэст нь RK-д хэр их мөнгө төлөх шаардлагатайг танд хэлэх болно.

Yandex.Direct дахь зар сурталчилгааны зардлыг юу тодорхойлдог вэ

Хуруун дээр:

Та АС-ыг тохируулж, сурталчилгаа бичиж, кампанит ажил эхлүүлсэн. Хэрэглэгч таны санал дээр дарах тоолонд систем таны данснаас тодорхой хэмжээний мөнгийг хасдаг. Төлбөрийн хэмжээ нь дуудлага худалдаанаас хамаарах бөгөөд таны тогтоосон товшилтын хамгийн дээд зардлаас хэтрэхгүй.

Даалгаврын нарийн ширийнийг хараахан эзэмшээгүй эхлэгчдэд автомат стратеги тохиромжтой. Тэд тариф тогтоох, тодорхойлоход цаг хэмнэхэд тусална.

  • "Долоо хоног тутмын товшилтын багц" нь тогтоосон төсөвт тодорхой тооны товшилтыг хүлээн авах боломжийг олгодог. Стратегийг тохируулахдаа долоо хоногт авахыг хүсч буй товшилтуудын тоог зааж өгнө үү. Direct нь таны зар сурталчилгааны сэтгэгдлийг 7 хоногийн турш сунгаж, хамгийн бага зардлаар хүссэн тооны товшилтоор хангахыг хичээх болно.
  • Долоо хоногийн төсөв нь төсөвтөө хамгийн их товшилт авахад тусална. Та долоо хоногт тодорхой тооны зардлыг тогтоож, 7 хоногийн дотор ямар үр дүнд хүрэхийг хүсч байгаагаа зааж өгөх хэрэгтэй. Энэхүү стратеги нь таны зорилгод хүрэхийн тулд хамгийн ашигтайг автоматаар сонгож, 15 минут тутамд Yandex.Direct интерфейс дээр харуулах болно.
  • "Нэг товшилтын дундаж зардал" нь долоо хоногт хамгийн их товшилт авах боломжийг танд олгоно. Гэхдээ шилжилтийн зардал таны авах үнээс хэтрэхгүй. Энэхүү стратеги нь шилжилтийн төлөө хэр их мөнгө төлөхөд бэлэн байгаагаа мэддэг сурталчлагчдад тохиромжтой. Нэг товшилтын дундаж зардлыг долоо хоног тутмын зар сурталчилгааны зарцуулалт болон зар сурталчилгааны товшилт бүрээс хасагдсан товшилтын зардлаар илэрхийлнэ. Yandex.Direct дээр товшилтын хамгийн бага дундаж үнэ 0.3 рубль байна. Интерфэйс дээр бага тохиргоо хийх нь ажиллахгүй. Кампанит ажил эхэлсний дараа систем өөрөө аль болох олон зочдыг татахын тулд гол асуултуудад тендер зарлаж эхэлнэ.

АС-ийн зардлыг дундаж CPC болон нийт товшилтын тоонд үндэслэн тооцдог. Хэрэв та хэд хэдэн түлхүүр үг ашигладаг бол эхлээд тэдгээрийн өртөгийг тооцоолж, дараа нь үр дүнг нэгтгэн дүгнэх хэрэгтэй.

Yandex.Direct дээр кампанит ажлын зардлыг тооцоолох хамгийн энгийн томъёог гаргаж авцгаая.

SK = SSK * KK

  • SC нь кампанит ажлын зардал юм.
  • CCC нь нэг товшилтын дундаж зардал юм.
  • CC нь товшилтын тоо юм.

Уламжлал ёсоор энэ томъёог дараах байдлаар илэрхийлж болно.

Би RK-г эхлүүлж, дунджаар 20 рублийн үнээр 1000 товшилт авдаг. Миний кампанит ажлын зардал: 1000 * 20 = 20,000 рубль.

Хуруун дээр:

Бид кампанит ажлаас нэг товшилтын дундаж зардлыг авдаг. Тухайн түлхүүр үг дээр товшилтын тоогоор үржүүлнэ. Бид гол хэллэгийн төсвийг авдаг.

Бид бүх гол хэллэгийн төсвийг нэмдэг. Бүгд Найрамдах Казахстан улсын төсвийг бид авдаг.

Дүгнэж хэлье

Yandex.Direct дахь хамгийн бага төсөв нь гурван бүрэлдэхүүн хэсгээс бүрдэнэ.

  • товшилтын зардал;
  • товшилтын тоо;
  • түлхүүрүүд.

CPC гэж юу вэ

Нэг товшилтын зардал гэдэг нь таны зар дээр дарахад зориулж Yandex-д өгөх мөнгөний хэмжээ юм.

Yandex.Direct дээр товшилтын үнэ тогтмол биш байна. Дуудлага худалдаа гэж нэрлэгддэг сурталчлагчдын хоорондох тендерийн үр дүнд тодорхойлогддог. Та нэг товшилтоор төлөхөд бэлэн байгаа дээд хэмжээг бие даан тохируулах боломжтой.

Зар сурталчилгааны байрлалыг тендерийн үндсэн дээр тооцдог - хэн илүү санал болгож, илүү их CTR, чанарын коэффициенттэй байна, тэр нь илүү сонирхолтой байх болно.

Нэг товшилтын зардалд дараахь зүйлс нөлөөлдөг.

Саналын улирлын шинж чанар

"Скутер худалдаж аваарай" гэсэн хүсэлт өвлийн сүүл, зуны эхэн үед түгээмэл байдаг. Энэ оргил үед өрсөлдөх чадвартай ХКН өвөл, намрынхаас өндөр байна. Уншиж, та хэрэглэгчийн тохиргоог үргэлж мэдэж байх болно.

Байршил

Хамгийн түгээмэл буруу ойлголтуудын нэг бол тусгай байранд байрлах газрууд баталгаат байрнаас илүү үнэтэй байдаг. Үнэндээ тийм биш. Заримдаа баталгааны 1-р байранд байгаа сэтгэгдэл (органик хайлтын дараа 1-р үр дүн) нь тусгай байршуулалтын 1-р байранд (хамгийн эхний мөрөнд) байгаа сэтгэгдэлээс 2 ба 3 дахин их үнэтэй байдаг.

Эцсийн кампанит ажлын төсөв нь зөвхөн товшилтын өртөгөөс гадна товшилтын тооноос хамаарна. Мөн хайлтын үр дүнгийн эхэн ба төгсгөлд зар сурталчилгааны CTR өөр байна. Бүх хэрэглэгчид хуудсыг гүйлгэдэггүй, олонх нь баталгааны саналд хүрдэггүй тул тусгай байршуулалт дээр дардаг.

Асуудлын эхэнд байгаа зарыг байнга дарж, төгсгөлд байрлах зарыг анхаарч үздэггүй гэж хэлэх нь гарцаагүй. Бүх хэрэглэгчид өөрийн гэсэн онцлог шинж чанартай байдаг. Зарим хүмүүсийн хувьд тусгай байршуулалт нь спам эсвэл вирусын холбоос мэт санагддаг. Ийм хэрэглэгчид ийм саналыг илүү найдвартай гэж үзэн баталгаа руу зориуд гүйлгэдэг.

Та манай өмнөх нийтлэлүүдээс өөр өөр байршилд ямар давуу болон сул талууд байгааг уншиж болно.

Зар сурталчилгааны үр ашиг

Таны зарын CTR өндөр байх тусам таны сэтгэгдэлд ногдох зардал багасна.

Та кампанит ажлын явцад гүйцэтгэлийн хэмжүүр дээр үндэслэн төсвөө тохируулж болно. Нэг товшилтын зардлыг удирдаж, зардлыг хянахын тулд Yandex.Direct тайланг судлах хэрэгтэй. Мөн хөрвүүлэлтийг хянахын тулд - Metrica тайлан. Yandex.Metrica тайлантай хэрхэн ажиллах вэ,

Чанарын үзүүлэлтүүд

Эдгээр үзүүлэлтүүдийг Yandex өөрөө тодорхойлдог. Сурталчилагчдын хувьд тэдний мөн чанар нь хэдийгээр домогт байдаг ч маш чухал юм. Эдгээр нь нэг товшилтын зардлыг нэмэгдүүлэх эсвэл бууруулахад нөлөөлдөг.

Тэдгээрийн заримыг нь яръя:

Домэйн Карма

Гол хамаарал

Таны ашигладаг түлхүүр үг зар сурталчилгааны гарчигтай тохирч байх ёстой. Түлхүүр үгийг бүхэлд нь гарчигт оруулах шаардлагагүй. 5-ын 2-3 үгийн тохирол аль хэдийн сайн байна. "Агааржуулагчийг хүргэлтээр худалдаж аваарай" гэсэн асуулгын нэг зарын хоёр жишээг авч үзье.

Гарчиг нь зөвхөн систем төдийгүй хэрэглэгчдийн сэтгэлд нийцсэн байх ёстой. Зарыг ойлгомжтой болгож, хийсвэрлэл, сайжруулагчийг баримт, тоо баримтаар солих.

"Хямдхан агааржуулагч" гэсэн гарчигтай зарыг 15 мянга нь үнэтэй хүмүүс дагаж болно. Тэд үнийг нь харна, тэд явна, бид мөнгөө шавхна. Баримт болон тоо баримтууд нь хүссэн зорилтот үзэгчдийн тоог бууруулж, хэрэглэгчдийн хүлээлтийг бий болгоход тусалдаг.

Хуудасны хамаарал

Гол хүсэлт нь хэрэглэгчийг таны сурталчилсан үйлчилгээ эсвэл бүтээгдэхүүнтэй хуудас руу хөтөлнө. Хэрэв хүн шаазан иж бүрдэл зардаг зар дээр дарсан бол хоолны өрөөтэй биш, цайны багцтай хуудсан дээр буух ёстой.

Хайлтын зорилгыг хуудасны агуулгатай тааруулахаа мартуузай.

Зорилго нь хэрэглэгчийн хэрэгцээ юм. Хайлтын талбарт энэ эсвэл тэр хэллэгийг оруулснаар түүний хэлж буй даалгавар.

Заримдаа зорилго нь ойлгомжгүй байдаг. Хэрэглэгч өөрийн даалгавраа илэрхийлэхийг оролдож буй хэллэг таны SA-д орсон байсан ч гэсэн.

Энэ яаж байж болох вэ:

Бид үйлчилгээ борлуулах аяныг эхлүүлсэн. Аяны семантик цөм нь "Үйлчилгээ худалдаж авах" гэсэн хэллэгийг агуулдаг.

Энд хэрэглэгч "Багц худалдаж авах" хүсэлтийг оруулаад, манай зарыг хараад хүснэгтийн багцтай хуудас руу очно. Мөн түүнд цайны өрөө хэрэгтэй байсан. Ховор залуус яг цай олохын тулд сайтыг судлах болно, ихэвчлэн хэрэглэгчид хуудсыг хааж, хайлтын үр дүнд буцаж ирдэг бөгөөд бид татгалзсан хариу авдаг.

Ийм ойлгомжгүй асуулгад хариу өгөх тоог багасгахын тулд сайтын холбоосууд болон хөндлөн холбоосын кампанит ажлыг ашиглана уу.

Yandex.Direct дахь кампанит ажлын хамгийн бага төсвийг хэрхэн тооцоолох вэ

Аяллынхаа эхэнд хэр их мөнгө хэрэгтэйг тодорхойлох хамгийн хялбар арга бол Yandex.Direct төсвийн таамаглалыг ашиглах явдал юм.

Гарч ирэх цонхон дээр та дэлгэцийн бүсийг сонгохыг хүсэх болно (1) болон ойролцоох түлхүүр асуулгын жагсаалтыг (2) байршуулах болно.

Гэхдээ кампанит ажлыг эхлүүлэхийн тулд та маш олон түлхүүр цуглуулах хэрэгтэй болно. Энэ тухай манай нийтлэлүүдийн нэгээс уншина уу.

Төсвийн тооцоололтой ажиллах эцсийн үр дүн нь ойролцоо байх боловч кампанит ажлын өртөг, товшилтын хурд, тодорхой газар дахь үнийн саналын талаар ойлголт авахад хангалттай. Бүх нарийн ширийн зүйлийг ойлгохын тулд бидний бичсэнийг уншина уу.

Гэхдээ ашигтай хэрэгслүүд үүгээр зогсохгүй.

Yandex.Direct дахь долоо хоногийн төсөв

"Долоо хоног бүрийн төсөв" стратеги нь долоо хоногт зарцуулах зардлын хязгаарыг тогтоож, ирэх сарын төсвийг тооцоолох боломжийг олгоно. Та тодорхой зардлын хүрээг нэн даруй тохируулах боломжтой тул энэ нь тохиромжтой.

Систем нь нэг товшилтын хамгийн их зардлыг гараар тохируулах боломжийг олгож, "Зорилгогоор хамгийн их хөрвүүлэх" технологийг ашиглахыг санал болгоно. Үүнийг хийхийн тулд та сайт дээр хэмжүүр суулгаж, зочдод зорилго тавьж, кампанит ажилтай холбох хэрэгтэй.

Yandex.Direct дахь өдөр тутмын төсөв ба нийт данс

Ерөнхий данс гэж юу вэ, яагаад хэрэгтэй вэ

Энэ функц нь бүх Yandex.Direct хэрэглэгчдэд автоматаар идэвхждэг. Бүртгэлээ бүртгүүлэнгүүт энэ бичээс таны кампанит ажилтай табын хажууд гарч ирнэ.

Хуваалцсан данс холбох нь санхүүгээ удирдахад тохиромжтой. Та хувь хүний ​​кампанит ажилд мөнгө төлөх, үлдэгдлийг нөхөх, сурталчилгааны кампанит ажил бүрийн хөрөнгийн хэмжээг хянах шаардлагагүй. Ерөнхий дансанд мөнгө байгаа тохиолдолд зар сурталчилгаа үргэлжлэх болно.

Энгийн RK-тай ижил аргаар нэг дансаа нөхөх нь маш хялбар байдаг: банкинд хүлээн авах, картаар, төлбөрийн код, Yandex.Money, PayPal ашиглан бэлнээр.

Та мөн автомат төлбөрийг идэвхжүүлж болно. Автоматаар дүүргэснээр дансны үлдэгдэл таны Yandex.Money түрийвч эсвэл банкны картаас нөхөгдөх болно. Гэхдээ энэ сонголт нь зөвхөн рублиэр зар сурталчилгааны төлбөр төлдөг Оросоос ирсэн сурталчлагчдад боломжтой.

Өдөр тутмын төсөв: яагаад өөрийгөө хязгаарлах вэ?

Өдөр тутмын төсвийн хязгаар нь Yandex.Direct-ийн функц юм. Энэ нь танд зар сурталчилгаандаа өдөрт тогтмол мөнгө зарцуулах боломжийг олгодог. Yandex боломжит зардлын хамгийн бага босгыг 300 рубль гэж тодорхойлсон.

Хэрэв та стратегийн жагсаалтаас "Гараар тендерийн менежмент"-ийг сонговол өдөр тутмын төсвөө ашиглаж болно.

Хайрцагт та өдрийн зардлын тоог зааж, хоёр боломжит зардлын горимыг сонгох хэрэгтэй.

  • Стандарт. Өгөгдмөлөөр тохируулна уу. Хэрэв та үүнийг сонговол хязгаар дуусах хүртэл таны зар харагдах болно.
  • Тархсан. Энэ горим нь танд заасан хөрөнгийн хязгаарыг бүтэн өдрийн турш эсвэл таны заасан хугацаанд сунгах боломжийг олгоно.

Тооцооллыг Москвагийн цагийн дагуу хийдэг бөгөөд 24 цагийн дотор та хязгаарыг гурваас илүүгүй удаа өөрчлөх боломжтой. Хэрэв та өөр цагийн бүсэд кампанит ажил явуулж байгаа бол үүнийг анхаарна уу.

Хадгаламж нь бас боломжийн байх ёстой бөгөөд Yandex.Direct дээр нэг өдрийн төсвийг хэт бага тогтоосноор та сэтгэгдэл, улмаар зорилтот зочдыг алдах эрсдэлтэй. Yandex.Direct-ийн санал болгож чадах хамгийн бага дүнгээс эхэлж, кампанит ажил хэрэгжих үед хэмжээг нь тохируулна уу.

Yandex.Direct дахь хөрөнгөтэй ажиллах стратегийг зөв ашиглах нь үзэгчдээс ихээхэн хариулт авахын зэрэгцээ мөнгө хэмнэх боломжийг олгодог.

Хүртээмжтэй байдал нь таны зар сурталчилгааны зорилгогүй сэтгэгдэл, товшилтыг устгаж, гарах хурдыг бууруулж, CTR-д эерэг нөлөө үзүүлдэг.

Тэд дараах байдлаар ажилладаг.

Бид "Дугуй худалдаж аваарай" гэсэн хүсэлтээр автомашины дугуй зарж, сурталчилгаа явуулдаг. Бид дугуйн дугуй эсвэл эмнэлгийн дугуй хайж байгаа хүмүүст зар харуулах сонирхолгүй байна. Зар сурталчилгааг зөвхөн зорилтот хэрэглэгчдэд үзүүлэхийн тулд зогсоох үгсийн жагсаалтад "унадаг дугуй", "эмнэлгийн" гэсэн үгсийг нэмнэ үү.

Эдгээрийг илүү сайн ойлгохын тулд сөрөг түлхүүр үгсийн хэрэглээ, тэдгээрийн цуглуулга, тохиргооны тухай улаан товчлуур бүхий манай нийтлэлийг уншина уу.

Yandex.Direct дахь хамгийн бага төсөв: нэгтгэн дүгнэх

Yandex дахь RK-ийн үнэ нь хувьсах ба хувь хүний ​​үнэ цэнэ юм. RK-ийн өртөг нь зорилгоос хамаарна. Зарим хүмүүсийн хувьд өдөрт 2000 шилжилт хангалттай биш, харин бусад хүмүүсийн хувьд 200 нь хийх болно.

Хамгийн бага төсөвт тухайн бүс нутаг, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний эрэлт, зах зээлийн өрсөлдөөн болон бидний өмнө дурдсан бусад хүчин зүйлс нөлөөлдөг. Тэд тус бүр нь кампанит ажлын зардлыг нэмэгдүүлдэг, эсвэл бууруулдаг.

Yandex.Direct дээр кампанит ажил явуулахад ямар хэмжээний зардал гарахыг тодорхойлохын тулд та сурталчлагчийн хэрэгцээг олж мэдэх, зах зээлийн урьдчилсан дүн шинжилгээ хийх, үзэгчдийн хамрах хүрээг тодорхойлох, KPI-ийг бүрдүүлэх, АС-ийг турших хэрэгтэй. Мөн та Семаль зүйд хандаж болно. Манай онлайн сурталчилгааны мэргэжилтнүүд танд KPI-ийг бий болгох, төсвөө тооцоолох, ашиг олоход туслах болно.

Энэ хичээл аль эрт гарах ёстой байсан ч миний баталгаа, өмнө нь олж авсан мэдлэгийнхээ дагуу би үнэхээр хэрэггүй гэж шийдсэн. Эцсийн эцэст төсвийн төсөөлөл дэндүү бага үнэнийг агуулдаг. Дараа нь зун, 8-р сард хаа нэгтээ нэг хүн Direct-ийг байгуулах хүсэлттэй над руу хандсан боловч эхлээд тэр сурталчилгаанд хэр их мөнгө хэрэгтэйг мэдэхийг хүссэн. Тиймээс би энэ сэдвээр таамаглал дэвшүүлж, хичээл бичихээр шийдсэн.

Yandex.Direct дахь төсвийн таамаглал

Та нарын олонхи нь "Миний кампанит ажил" хуудасны дээд цэсний "Төсвийн урьдчилсан мэдээ" гэсэн табыг эртнээс анзаарсан байх.

Тэд үүн дээр дарж, урьдчилсан мэдээ гаргах гэж оролдсон ч үр дүнд хүрсэн тооноос айж байсан байх. Энэ нь мэдээжийн хэрэг, учир нь Yandex өөрөө ч бодит төсөв нь урьдчилан тооцоолсон төсвөөс эрс ялгаатай байж магадгүй гэж хэлдэг.

Энэ шалтгааны улмаас Yandex.Direct дахь төсвийн тооцооллыг Direct-тэй хэрхэн ажиллахаа мэдэхгүй эхлэгчдэд эсвэл таамаглалын утгыг илүү бодитой болгон авчирдаг маш сайн мэргэжилтнүүд ашигладаг. Excel ашигланэсвэл бусад, илүү хялбар аргаҮүнийг бид энэ хичээл дээр ярих болно.

Өнөөдөр бид гайхалтай найруулагч нартай бага зэрэг ойртож (Өө, би энэ үгэнд дургүй, гэхдээ би үүнийг ямар нэгэн байдлаар нэрлэх хэрэгтэй) зар сурталчилгаа ашиглан төсвийн таамаглал гаргах болно. Гэхдээ эхлээд товшилтын өртөгт ямар хүчин зүйл хамгийн их нөлөөлдөг, урьдчилан таамагласан үнэ цэнэ бодит байдлаас яагаад эрс ялгаатай болохыг ярилцъя.

  1. Дэлгэцийн байрлал. CPC болон урьдчилсан мэдээ нь таныг харуулсан байрлалаас хамаарна. Сэтгэгдэл өндөр байх тусам нэг товшилтын өртөг өндөр байх болно;
  2. Өрсөлдөгчийн ханш. AT өнгөрсөн жилконтекст сурталчилгаанд төсвийн "дайн" гэсэн нэр томъёо гарч ирэв. Хэрэв өрсөлдөгч хэд дахин өндөр үнийн санал ирүүлбэл таны нэг товшилтын зардал мэдэгдэхүйц нэмэгдэх болно. Энэ нь ялангуяа таны бүтээгдэхүүнийг худалдан авах улиралд мэдэгдэхүйц болдог;
  3. Өрсөлдөгчдийн тоо. Сэтгэгдэлтэй газруудын төлөөх өрсөлдөөн нь өрсөлдөгчдийн тооноос шууд хамаардаг тул нэг товшилтын өртөг;
  4. Кампанит ажлын гүйцэтгэл. Би click-through rate (CTR) тухай ярьж байна. Та аль хэдийн мэдэж байгаачлан, CTR өндөр байх тусам таны хувьд CPC бага байх болно;
  5. Бүртгэл ба домайн карма. Хачирхалтай нь, гэхдээ энэ нь зар сурталчилгааны зардалд бас нөлөөлдөг;
  6. Үзэгчдийн хамрах хүрээ. Дэлгэрэнгүй мэдээллийг -д.

Гэхдээ энэ нь эцсийн үнэ цэнэд нөлөөлдөг хүчин зүйлүүдийн зөвхөн багахан хэсэг юм. Төсвийг урьдчилан таамаглахдаа зөвхөн сэтгэгдэлийн мөрийг харгалзан үздэг. Ийм учраас урьдчилан таамагласан утгууд найдваргүй байдаг.

Найдвартай утгыг яаж авах вэ?

Энэ асуулт нь үл хамаарах зүйлгүй хүн бүрт гарч ирдэг. Хариулт нь ийм байна: та зөвхөн ажлын кампанит ажилд "хамгийн тохиромжтой" зар сурталчилгааг бий болгосноор илүү их эсвэл бага найдвартай утгыг олж авах боломжтой. Харамсалтай нь илүү хялбар аргаүгүй. Төгс зар гэж би юу гэсэн үг вэ?

"Хамгийн тохиромжтой" зар гэдэг нь гарчиг болон үндсэн хэсэг нь шууд тохирох түлхүүр үгсийг агуулсан зар юм.

Энэ тохиолдолд та бодитой ойролцоо үзүүлэлтүүдийг харах болно. Нэг жишээг харцгаая:


Хэрэв танд кампанит ажил байхгүй бол нэгийг үүсгээрэй. Үүнийг яаж хийх вэ, та уншиж болно.

Таны харж байгаагаар үр дүн нь мэдэгдэхүйц ялгаатай байна. Хэрэгсэлд бид зарим үнэ цэнийг авсан, гэхдээ ажиллаж байгаа кампанит ажилд тэдгээр нь огт өөр юм. Түүгээр ч барахгүй хэрэгсэл нь кампанит ажилтай харьцуулахад бага үнэ цэнийг өгдөг. Энэ юу гэсэн үг вэ? Энэ нь кампанит ажлын үнийг дээр дурдсан бүх хүчин зүйлийг харгалзан бүрдүүлдэг бөгөөд ийм үнэ цэнэтэй эдгээр хэллэгийн 30 хоногийн бодит төсөв нь таамаглаж байснаас ихээхэн ялгаатай байх болно гэсэн үг юм. Yandex Direct төсвийн таамаглал нь бид 8 мянга орчим зарцуулах болно гэдгийг харуулсан боловч үнэн хэрэгтээ 15 мянга, эсвэл түүнээс бага, магадгүй илүү их мөнгө зарцуулах болно.

Гэхдээ кампанит ажил нь туршилтын төсвийг боловсруулсны дараа л эцсийн үр дүнг авах боломжтой. Эцсийн эцэст, ажлын явцад үнэ буурч эхэлдэг. Төсвийг тооцоолохын тулд 10 мянга нь хийх болно, магадгүй бага, мэдээжийн хэрэг. Энэ бол ирээдүйд хийх хөрөнгө оруулалт гэж хэлж болно.

Би тэр үед, зун ч бас тэгж байсан (би энэ тухай хичээлийн эхэнд бичсэн). Магадгүй тийм байх энэ аргабас тийм ч найдвартай биш, гэхдээ би өөрийг нь мэдэхгүй.

Та нарын дунд миний блогийг үзэхээр ирсэн гайхалтай интернет маркетерууд байгаа гэж би бодож байна. Тэгэхээр, надад хэлээч: та сарын төсвийг хэрхэн урьдчилан таамаглах вэ? Хариулт нь сэтгэгдэл дээр байгаа.

За ингээд л болоо, эрхэм найзууд аа. Блогын шинэчлэлтүүдэд бүртгүүлэхээ бүү мартаарай.

Удахгүй уулзацгаая!

Өмнөх нийтлэл
Дараагийн нийтлэл
Үүнтэй төстэй нийтлэлүүд

2022 parki48.ru. Бид хүрээ байшин барьж байна. Тохижилт. Барилга. Суурь.